Zwroty i gwarancja
-
Sprzedawca odpowiada wobec Kupującego będącego konsumentem za niezgodność z umową towarów zakupionych w Sklepie na zasadach określonych w ustawie z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz.U. z 2002 r, nr 141, poz. 1176 z póź. zm.). W zakresie kupujących nie będących konsumentem Sprzedający ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.
-
Zgodnie z obowiązującymi przepisami Kupujący ma prawo bez podania przyczyny, odstąpić od umowy zawartej na odległość, dotyczącej towarów zakupionych u Sprzedającego w ciągu 14 (czternastu) dni od daty odbioru towaru, pod warunkiem, że zwracany towar nie może nosić śladów użycia i powinien być odesłany w stanie, w którym trafił do Kupującego. W przypadku stwierdzenia śladów użytkowania towaru, zwrot nie będzie przyjęty, a towar odeślemy na koszt Kupującego. Sklep nie odbiera żadnych przesyłek za pobraniem.
Do zachowania 14-sto dniowego terminu wskazanego w zdaniu pierwszym wystarczy wysłanie w ciągu 14 (czternastu) dni od daty odebrania przesyłki z towarem wypełnionego formularza zwrotu na adres e-mailowy.
Po tym terminie nie ma możliwości zwrotu towaru. -
W przypadku zwrotu towaru prosimy o przesłanie go na adres:
Specjalista Sp. z o.o.
44-120 Pyskowice
ul. Czechowicka 6
wraz z wydrukowanym i wypełnionym formularzem zwrotu.
Pobierz formularz zwrotu -
Jeżeli strony nie umówiły się inaczej, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w przypadku sprzedaży towaru na specjalne zamówienie oznaczonego w Sklepie jako "Na zamówienie".
-
Zwrot pieniędzy wpłaconych przez Kupującego następuje wyłącznie przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Kupującego w formularzu zwrotu. Warunkiem otrzymania zwrotu jest podpisanie i odesłanie faktury korygującej.
Sprawdź przesyłkę w obecności kuriera!
W przypadku dostarczenia towarów za pośrednictwem wyspecjalizowanego przewoźnika (kuriera) nabywca stwierdzający powstanie szkody transportowej jest obowiązany wykonać akty staranności wymagane przepisami ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. – Prawo przewozowe /Dz. U. z 1995 r., Nr 119, poz. 575 z pózn. zm./ dla zachowania odpowiedzialności przewoźnika. Tylko protokół spisany przy odbiorze przesyłki, w obecności kuriera, uprawnia do zgłaszania roszczeń ubezpieczeniowych, co do ilości lub uszkodzeń mechanicznych. Prosimy również o zrobienie dokumentacji fotograficznej.
Kontakt w sprawie reklamacji, gwarancji i zwrotów:
tel.: 32 332 67 81
e-mail: sklep@specjalista.net.pl
W celu zgłoszenia reklamacji na ww. adres mailowy prosimy przesłać:
- dokładny opis reklamowanego towaru,
- w przypadku uszkodzeń powstałych w transporcie, wymagane jest przesłanie protokołu szkody, spisanego w obecności kuriera,
- zdjęcia przedstawiającej wadliwy towar
- dowód zakupu (fakturę)