Zwroty i gwarancja
  1. Sprzedawca odpowiada wobec Kupującego będącego konsumentem za niezgodność z umową towarów zakupionych w Sklepie na zasadach określonych w ustawie z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz.U. z 2002 r, nr 141, poz. 1176 z póź. zm.). W zakresie kupujących nie będących konsumentem Sprzedający ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.

  2. Zgodnie z obowiązującymi przepisami Kupujący ma prawo bez podania przyczyny, odstąpić od umowy dotyczącej towarów zakupionych u Sprzedającego w ciągu 14 (czternastu) dni od daty odbioru towaru, pod warunkiem, że zwracany towar nie może nosić śladów użycia i powinien być odesłany w stanie, w którym trafił do Kupującego. W przypadku stwierdzenia śladów użytkowania towaru, zwrot nie będzie przyjęty, a towar odeślemy na koszt Kupującego. Sklep nie odbiera żadnych przesyłek za pobraniem.
    Do zachowania 14-sto dniowego terminu wskazanego w zdaniu pierwszym wystarczy wysłanie w ciągu 14 (czternastu) dni od daty odebrania przesyłki z towarem wypełnionego formularza zwrotu na adres e-mailowy.
    Po tym terminie nie ma możliwości zwrotu towaru.

  3. W przypadku zwrotu prosimy o przesłanie go na adres:

    Specjalista Sp. z o.o.
    44-120 Pyskowice
    ul. Czechowicka 6

    wraz z wydrukowanym i ręcznie wypełnionym formularzem zwrotu
    Pobierz formularz zwrotu

  4. Jeżeli strony nie umówiły się inaczej, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w przypadku sprzedaży towaru na specjalne zamówienie oznaczonego w Sklepie jako "Na zamówienie".

  5. Zwrot pieniędzy wpłaconych przez Kupującego następuje wyłącznie przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Kupującego w formularzu zwrotu. Warunkiem otrzymania zwrotu jest podpisanie i odesłanie faktury korygującej.

Sprawdź przesyłkę w obecności kuriera!

W przypadku dostarczenia towarów za pośrednictwem wyspecjalizowanego przewoźnika (kuriera) nabywca stwierdzający powstanie szkody transportowej jest obowiązany wykonać akty staranności wymagane przepisami ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. – Prawo przewozowe /Dz. U. z 1995 r., Nr 119, poz. 575 z pózn. zm./ dla zachowania odpowiedzialności przewoźnika.Tylko protokół spisany przy odbiorze przesyłki, w obecności kuriera, uprawnia do zgłaszania roszczeń ubezpieczeniowych, co do ilości lub uszkodzeń  mechanicznych. Prosimy również o zrobienie dokumentacji fotograficznej.

 

Kontakt w sprawie reklamacji, gwarancji i zwrotów:

tel.: 32 332 67 81

e-mail: sklep@specjalista.net.pl

W celu zgłoszenia reklamacji na ww. adres mailowy prosimy przesłać:

  • dokładny opis reklamowanego towaru,
  • w przypadku uszkodzeń powstałych w transporcie, wymagane jest przesłanie protokołu szkody, spisanego w obecności kuriera,
  • zdjęcia przedstawiającej wadliwy towar
  • dowód zakupu (fakturę)
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl